Ontdek je plekje - (oud-)leden bijeenkomst

03 juni 2023

Na het succesvolle weekend in 2019 in Baarn zeiden we, dit moeten we vaker gaan organiseren. Niet wetende hoe anders de wereld er een aantal jaren uit kan hebben gezien.

Maar voor zaterdag 3 juni 2023, met de mogelijkheid om te blijven slapen tot zondagochtend 4 juni, hebben we een leuk programma bedacht met een ontdekkingstocht door Alblasserdam en omgeving.

Met wie?
Iedereen die 18 jaar of ouder is en lid is van Scouting Alblasserdam of dat geweest is. Natuurlijk ook als dat van een van de voorlopers LWG of Maket was.
Het leek ons daarom dit keer ook leuk om in de buurt te blijven en het programma speelt zich rond de clubgebouwen af. Ook daar is de mogelijkheid om binnen of buiten te blijven slapen.

Programma en kosten
We starten de zaterdag rond 13:00 uur en zullen die middag een fietstocht ondernemen. Voor huidige leiding en bestuur is er die middag nog een programma van de groep zelf en zij kunnen na 17:00 uur aansluiten.

Is fietsen niet (meer) mogelijk, maar wil je er toch graag bij zijn, dan kan je dat in het inschrijfformulier opgeven.

De kosten verwachten we rond de € 25,- voor de zaterdag uit te komen. Als je blijft slapen komt daar nog ongeveer € 5,- bij. Mocht je een fiets willen huren, dan willen dat ook centraal regelen en zullen de kosten ongeveer € 12,50 extra zijn.

Heb je verder nog vragen?
Dan kan je een e-mail sturen naar contacten@vrivalo.nl of te bellen met Mark Hage op 06 - 52 37 49 48 of Ria de Jong - van Halem op 06 - 33 01 61 91

Inschrijven?
Daar zat je natuurlijk op te wachten! Dat kan via www.scouting-alblasserdam.nl/ontdekjeplekje

Wie er al ingeschreven zijn?
Hieronder een lijstje met mensen die zich tot nu toe hebben ingeschreven. Sta je er nog niet bij? Schrijf je dan snel in!

Gerben Koolstra
Conny Kennedy