EHBO'en

07 november 2015

Afgelopen zaterdag is er een EHBO avondje georganiseerd voor de leiding en andere vrijwilligers van de groep. Tijdens deze avond kwamen verschillende onderwerpen aan bod die bij Scouting vaak voor kunnen komen, zoals brandwonden en verschillende soorten sneeën. Het is niet alleen een theoretisch avondje geweest, maar er moest ook geoefend worden. Verschillende soorten verband werden uit de kast gehaald en de dekens werden klaar gelegd voor de stabiele zijligging.
Met deze training zorgen we ervoor dat Scouting een veilige omgeving blijft voor iedereen, maar dat als er toch iets mis gaat, we ook weten hoe te handelen.

De avond werd afgesloten met gezellig nakletsen onder het genot van een drankje.

Jan-Arie Deelen en Maaike, bedankt voor deze informatieve avond!