Sponsorkliks voor explorers

05 november 2016

Iedereen bestelt weleens iets via internet en daarom hebben wij ons ingeschreven bij SponsorKliks. We kunnen met dit concept geld verdienen, zonder dat het iemand extra geld en veel moeite kost.

Met SponsorKliks kan men een financiële bijdrage leveren aan ons, zonder dat het iemand een cent extra kost!
Wanneer mensen iets bestellen via o.a. Coolblue, Zalando of Thuisbezorgd ontvangen wij geld in onze kas.

Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar ons. Webwinkels betalen een comissie voor elke bestelling die via Sponsorkliks.nl wordt gedaan. 75% van deze comissie krijgen wij. Of je nu naar Bol.com gaat om iets te bestellen of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen keert Bol.com dan een comissie uit aan SponsorKliks en profiteren wij hiervan.

Het werkt heel simpel, hieronder de stappen op een rijtje:

Stap 1: Ga naar de website https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=6166
Stap 2: Typ Explorers Scouting Alblasserdam in (als je daar niet al bent uitgekomen).
Stap 3: Kies uw webshop.
Stap 4: Doe uw bestelling zoals u gewend bent, u komt op de normale website en hoeft verder niks meer te doen!

Dit kost dus weinig moeite en is erg makkelijk. Gaan jullie voortaan iets via internet bestellen, ga dan eerst naar Sponsorkliks.com!

Er zijn heel veel verschillende websites die meedoen, deze zijn terug te vinden op de website van sponsorkliks. Dit is het eerste jaar dat we dit concept uitproberen, we hopen natuurlijk dat het veel op gaat leveren

Vertel het daarom ook door aan andere mensen; aan je ouders, vrienden, ooms en tantes, neven en nichten.

Hoe meer mensen bestellen via sponsorkliks, hoe meer geld we namelijk kunnen verdienen. Zeker als het gaat om aankopen met grote bedragen, zoals tv's, laptops en wasmachines.

Omdat het weinig moeite en niemand extra geld kost, is het een erg leuke actie.