Voorzitter en vriend Wim Slagboom overleden

06 juni 2023

Afgelopen zaterdag is de voorzitter van onze vereniging, Wim Slagboom, overleden. Als Scouting Alblasserdam zijn we erg bedroefd door dit verlies, maar ook dankbaar voor alle jaren die we samen met Wim hebben mogen meemaken.

Bij Wim is eind 2022 een hersentumor geconstateerd en helaas hebben ingrepen niet kunnen voorkomen dat het snel achteruit ging. De afgelopen tijd hebben leden van onze vereniging nog vaak contact met hem gehad en thuis ondersteuning geboden op allerlei vlakken. We zijn ook blij dat we Wim nog een Waarderingsteken van Vriendschap hebben kunnen uitreiken. Vriendschap is voor veel mensen die met Wim omgegaan zijn de beschrijving voor de relatie die ze met hem hadden.

Een groot deel van de leiding en bestuur zullen ook een belangrijke rol spelen rond de uitvaart, die volgens de wens van Wim, komende vrijdag bij hen in de achtertuin zal plaatsvinden.

Wij wensen zijn familie en vrienden veel sterkte toe.

Mocht u een kaart of bericht willen sturen, dan verzamelen wij die als vereniging en overhandigen die op een later moment in een bundel aan de familie. Het adres dat gebruikt kan worden is dan:

Scouting Alblasserdam
t.a.v. fam. Slagboom