Vriendenloterij

Scouting Alblasserdam is een van de goede doelen die je kan steunen als je meespeelt met de VriendenLoterij. Speel je al mee? Dan lees je hieronder hoe je je loten aan Scouting Alblasserdam kan koppelen. Speel je nog niet mee en wil je dat wel gaan doen? Lees dan onderaan deze pagina verder.

Speel je al mee met de Vriendenloterij en heb je niet eerder een vast doel gekozen?

1. Ga naar www.vriendenloterij.nl
  2. Log in op jouw persoonlijke pagina.
  3. Ga naar ‘Persoonlijke gegevens’.
  4. Hier kunt je aangegeven dat je mee wilt spelen voor je favoriete club of vereniging.
  5. Zoek in het geopende scherm ‘Kies een club of vereniging naar keuze’ op Scouting Alblasserdam en kies ‘Zoeken’.
  6. Selecteer Stg. Scouting Alblasserdam en selecteer ‘kies‘.

Speel je al mee met de Vriendenloterij en heb je eerder een vast goed doel gekozen?

Je kunt het doel wijzigen. Helaas kan dat niet via je persoonlijke pagina op de website. Telefonisch kun je je doel wel wijzigen. Houd hierbij je persoonlijke gegevens en ons clubnummer 300661 bij de hand. Telefoonnummer Vriendenloterij: 0900-300 1400 (€ 0,20 p/m, 9.00 - 21.00 uur).

Bent u nog geen lid van de Vriendenloterij?

1. Ga naar www.vriendenloterij.nl of naar direct naar meespelen, sla dan stappen 2 t/m 5 over.
  2. Klik rechtsboven op de button ‘Meespelen’.
  3. Op de vraag ‘Welk goed doel wilt u steunen’ kies optie 3: Ik steun een club of vereniging naar keuze
  4. Zoek in het geopende scherm ‘Kies een club of vereniging naar keuze’ op Scouting Alblasserdam en kies ‘Zoeken’.
  5. Selecteer Stg. Scouting Alblasserdam en selecteer ‘kies‘.
  6. Kies het aantal loten waarmee je wilt deelnemen.
  7. Vul je persoonlijke gegevens in.
  8. Bevestig.

Ken je nog andere mensen die ook meespelen? Vraag hen ook hun loten aan Scouting Alblasserdam te koppelen. Zo houden we de contributie laag en kunnen we veel leuke en uitdagende activiteiten organiseren.