Welpen - Shanti's Horde

De Shanti Horde is een heel gezellige groep met 25 meiden in de leeftijd van 7 t/m 11 jaar. Op zaterdagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur kan je ons vinden in De Burcht.

Op hun tocht door het Jungleboek komen ze door heel veel delen van de jungle is er iets te beleven! Zo doen we veel spelletjes buiten en binnen, speurtochten, knutselen, knopen maken met touw, leren we dingetjes van EHBO en nog veel meer.

Elk jaar met Hemelvaart gaan we op kamp. We logeren dan in een clubgebouw van een andere scoutinggroep. Het hele weekend spelen we in een thema. Kijk maar eens bij de kampverslagen.

Wil je een keer komen kijken? Je bent van harte welkom! Wil je eerst even een mailtje sturen? Als er al meer dan 25 welpen zijn kun je op een wachtlijst gezet worden. Op dit moment hebben we een wachtlijst. Voor meer informatie over de opkomsten of de eventuele wachtlijst kun je altijd een e-mail sturen naar de leiding.

Like Shanti's op Facebook